Vanaf 5 april start ons nieuwe fietsavontuur

19 maart 2022 - Breda, Nederland

Op 5 en 6 april reizen we met de trein naar Triëst, waar we starten met onze fietsreis door de Westelijke Balkan.

1. Anita Baart:
    19 maart 2022
    Wat leuk voor jullie! Ik kijk al uit naar jullue reisverslag.
  2. ANS:
    20 maart 2022
    Ik zit er klaar voor hoor! Wens jullie mooie ervaringen en kom heel terug.
  3. Joke:
    20 maart 2022
    Wat fijn dat jullie weer kunnen gaan. Ik kijk erna uit om de verhalen te lezen. Wens jullie veel plezier
  4. Joke:
    20 maart 2022
    Ik wens jullie een fijne vakantie
  5. Martin Voorn:
    20 maart 2022
    Veel plezier en veilig weer thuiskomen
    groetjes Martin en Marijke
  6. Ineke Frijters:
    20 maart 2022
    Goed om te horen dat jullie weer op reis gaan. Ik ga jullie weer volgen.... Soms lees ik in een ander tempo maar geniet ervan. Wim dank je voor het consequent bijhouden van reisverslag.
    Gaten leest niet fijn. 😜 Gr en mooie ervaringen gewenst.
  7. Eugenie en Wim Huisman:
    19 april 2022
    Dag Ineke,
    We hebben elkaar lang niet gesproken. Er moet in die periode ook wat je moeder betreft veel gebeurd zijn. Ik hoor graag hoe het je vergaan is, maar mogelijk kan dat beter via [email protected]

Hartelijke groet,

Wim
  8. Alda Joosen:
    20 maart 2022
    Leuk dat jullie weer een fietsers gaan maken, altijd leuk om jullie verslag te lezen. Veel fietsplezier.
  9. Thea:
    24 maart 2022
    Kijk weer uit naar jullie interessante en boeiende reisverslagen, heel veel plezier,dat wordt vast weer genieten
  10. Sietse en Addie:
    1 april 2022
    Wij wensen jullie een mooie reis en we kijken weer uit naar de reisverslagen.
  11. Piet Driedijk:
    Eugenie en Wim
    De spanning voor het vertrek . Nog een laatste nacht thuis. Zodra je op het zadel zit is het vakantie. Goede reis en veel genoegen.
  12. Carina Verbunt:
    Heel veel fietsplezier! Geniet! Groeten Carina
  13. Walter Jespers:
    4 april 2022
    Een goede reis morgen en daarna veel fietsplezier voor jullie. Het wordt vast weer een mooie vakantie.
  14. Tonny Lansdaal:
    5 april 2022
    Plezierig jullie gisteren gesproken te hebben! Veel fietsplezier, goede reis en tot ziens! Tonny en Jac.
  15. Dana hoogvliet:
    5 april 2022
    Heel veel plezier wij zijn 10 jaar in Kroatië geweest in fazana. Ook hebben we daar met onze boot tussen de dolfijnen gevaren.
    Prachtige natuur kraak helder water en heerlijke tonijnsalade!!
    Genieten groetjes uit Dussen
  16. Tien:
    Hoi Eugenie en Wim ,
    Goede reis !! Veel fietsplezier en avonturen !!!
    We kijken uit naar de verhalen en foto's !
    Groeten !!