juli - augustus 2023: Rondje Ierland

10 juli 2023 - Breda, Nederland

Woensdag 12 juli gaan we op weg naar Ierland (met de trein naar Calais, de ferry, de trein via Londen naar Liverpool en de ferry naar Belfast). Daar starten we met een rondrit (tegen de wijzers van de klok in) door Ierland. We doen hier weer verslag van onze belevenissen.

1. Thea:
    Hele fijn tijd 8n het prachtige Ierland
  2. Ronald Hage:
    10 juli 2023
    Veel plezier. De één (ik) zet stappen 🚶🏻‍♂️ in Noorwegen de ander (jullie) trapt ze rond 🚴‍♀️🚴 in Ierland. Kortom, volop avontuur!
  3. Arthur Kemps:
    Have fun!
    Take a Guiness!!
  4. Sietse en Addie:
    Fijne vakantie, groet uit Noorwegen
  5. Joke:
    10 juli 2023
    Wens jullie een fijne reis
  6. Ine:
    Hallo
  7. Anita Baart:
    11 juli 2023
    Eugenie en Wim, geniet weer van deze reis die vast en zeker weer onvergetelijk gaat worden. Ik lees met jullie mee!
  8. Hermee en Antoinette:
    11 juli 2023
    Spannend allemaal weer hé. Goede reis en veel plezier. We vinden het leuk om jullie weer te volgen.
  9. Lisette Jansen:
    12 juli 2023
    Eugenie en Wim, een hele fijne reis door Ierland. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen
  10. Johan:
    13 juli 2023
    Ha die Wim en Eugenie ... wij gaan het volgen .. geniet ervan !!
  11. Klairy Katarachia:
    13 juli 2023
    Lieve Eugenie&Wim,
    Wat heerlijk om jullie weer te kunnen volgen op een avontuurlijke reis. Vooral om zonder moeite kennis te nemen van al die mooie Ierse plekjes, terwijl we hier in de mediterraanse hitte van onze siesta genieten😃
    Hier is het nu echt geen fietsweer, eind augustus ga ik mijn (fiets)hart ophalen in Trikala, en eind september in NL!!
    Een prachtige reis en geniet ze!!!
    Groetjes!!!